HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Friday, May 29, 2009

Intersesi: The 2nd Week

Update blog ini bermaksud aku pulang ke rumah. Dan tiap kali aku pulang kerumah je mesti ade je benda malang yang akan berlaku. Nk tau? ha bc la smpai abes...huhu

Spt yg anda tau, aku blk kolej aritu dlm keadaan yg tidak selesa; tidak sehat; tidak sedap badan. Nasib baek la btolak mlm, sjuk sket. Xdela meragam sgt perut aku.
Nk menarikkan lg cte, bkn aku sorg je yg saket, tp kwn2 aku yg laen pn saket gk; sume dgn saket yg same. 2 org dr temerloh, sorg dr KL, sorg dr Jengka, n sorg lg dr Shah Alam(aku r tuh..huhu)
Laen tempat, sakit yg same..masih mjadi misteri....hurm.
Klas esknye aku saket lg, tp g gk klas. tp lg2org xg klas. cm bdk2 r..tahan je la. Pas klas sorg yg saket(yg g klas) pi klinik. Aku maintain clean..haha.poyo jer. Bkn dorg tau aku saket pn. Da nk baek bru la nk tau. cis.

Spttnye aku blk umah aritu objektif utama ialah mcari kalkulator, tp xjumpa. Naseb baek la mgu ni xgne sgt benda-alah tu. Tp naseb tu xberakhir smpai kt ctu jer.....
Nk djadikan cte, arini test la plak kn. So mlm td ribut la carik mne nk curik kalkulator nih..argh...
Penyelesaiannye?

Satu minggu yang lepas...
En.Rizal:"Ha sape yg xde kalkulator lg? ha xpe. Henset ade, kre la gne henset dlu.........."

Ya. Ia seperti yang anda fikirkn. Gne henset la jwpnye....Haha. Kepada sesiapa yg blom pnah mcuba jwp test gne henset,mgkn anda ptt merasainye krn sy dh pn mcubanya...!! En. Rizal pn pndg slambe je...cme yg aku hangin nye,bdk sbela aku asyik tglak je ble die tgk aku gne henset kire2. cis..ko tgu la nnt. aku tuka2 nombor kalkulator ko tu.
Mle2 steady je..stakat x2 tu tarahal la...ha punca kuasa plak nk bwt cmne? ha jwp2...
Bg yg da sedia maklum,skang aku tgh gne henset sbg kalkulator,henset juga merupakan alat telekomunikasi...xgtu? hehe...mesej jela spe2 tlg kirekn...tp...spe plak aku nk mesej ni..sape je yg RAJEN bgn pagi2 kul 10 nih??!!! wargh..
Maka ilanglah markah aku disitu...syukur hanya 2soalan je gne punca kuasa tu. aish.

Pabila tiba drumah, ntah mengapa, aku mmg ske tgk bnda2 yg aku xske tgk..pkara yg akn mnyakitkn ati aku sndri. hurmm..xde mood..'til then..

No comments: