HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Saturday, June 13, 2009

Intersesi: The Semi-Final Week

Setelah hampir(atau slps) sebulan mengerah otak menyerap segala ilmu yg dturunkn kpd kami secara mendadak, akhirnya habis juga silibus ktorg pagi td. *phew*
Dan arini juga,slps klas, cm biasa blk ke ghumah la...follow kawan blk naek kete. Bkn pe,xbaek mbazir ruang2 yg ade dlm kete tu..ye x? Hehe.

Dan cm biase gk, ble nk blk je, msti ade je bnda yg buruk blaku. adei..nasib bdn..
bmula dr smlm, dmana result final exam da pn kua. Rmai gk kwn2 aku dpt dekan..
Aku lak cmne?? emm...ckup la skadar tau yg kalkulus2 aku lulus. ya, LULUS! haha.
Aku xbpe mharap sgt result ni..sbb aku tau,smaken lame,smaken nikmat aku dtarik, sdkit demi sdikit..Nape? aku je yg tau..papepn aku sntiase bsyukur kay. =)

Xberakhir kt ctu jer..mlm tu jgk aku nk g basuh bj kt lobi. Tbe2 jd mls plak kn nk bsh gne tgn. Dr tgkt4 blok C, turun mbawa baldi yg naseb-baek-x-pnuh-sgt-dgn-bj tu ke tgkt1 blok A. Dr blok B kelihatan Blok A itu tidak berlampu;gelap gelita. Ah bantai jela. malu plak rmai org tgk aku bwk baldi pstu patah blk. Da smpai tu,mmg btol. Skali xde elektrik la plak kt dobi tu...waduh sih...gamat...gamat..saba jela..

Nk tmbh lg cte,keesekon paginye. ni kre kaitan ngn mlm td nk bsh bj tula. Dah la bj aku bwk mmg sket. skang bj bkolar utk aku g klas da xde da. sume kotor. wargh...ape nk bwt nih. jtuh r saham aku pkai round neck g klas. Nk xnk,tpakse r aku pkai bj sukan yg ttulis "SMK Seksyen 9 Shah Alam" tu. huhu..blasah je r..

(Aaaa....ngantok.)

n then after the class, ktorg pn pulang kepangkuan ibu bapa dirumah dan slamat smpai dirumah..alhamdulillah. Ha pe lg nk cte..xde da. huhu

Oki: Nex week mgkn xblk..aaa....

5 comments:

cekedikman said...

aku klau jd ko.. bangga gile dpt promote skola mnengah... Hahahah...

Choki a.k.a oki! said...

agk r...tp lpas k.ayu cte psl skola skang ari jumaat tu malu plak ngaku skola sek9..

cekedikman said...

org kate zman skola nie dtg skali je... N time kite la border kgemilangan n kjatuhan nya.. hahaha...

Choki a.k.a oki! said...

ya..ya.
aku sokong ko.
Ni punca akibat gejala2 remaja yg bermasalah menular kepada bdk2 skola sjak dpangkuan skola rndh lg. tpngaruh ngn org bsa. Mak ayah plak asyik nk slhkn guru xrti ajar murid,tp dorg xsdar ank dorg tu genetik dorg. bikin malu jer. Bwt ank xrti jg.

cekedikman said...

terharu aku... syauqi sokong aku.. sob3...