HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Saturday, October 16, 2010

Masih Belum Stabil?

Ahh...nak dekat seminggu da sejak presentation aku
(see previous post)
Tapi otak dan minda ni masih tak stabil2 lagi.
Bilik masih bersepah.
Makan minum masih tidak teratur.
Waktu tidur pun da tak tetap.
Bersenam apatah lagi.

But hen it comes to Left 4 Dead:
mereka:
"Weh, jom Left 4 Dead malam ni"
Aku:
"Tarahal la..."

Dan mata ini akan segar
sesegar baru bangun pagi kat dalam CyberCafe tu.
Haha





Game yang dimainkan pada tengah2 malam


Oki: Bahaya tol la duk Shah Alam nih -_-!

2 comments:

SyaFiQa RahiM said...

aku tak faham nape game ni bole jadi addicted dow.
best sangat ke? huahua.
colleagues aku ramai kot main L4D nih.

Choki a.k.a oki! said...

haha aku pn xtau.
tp aku xde la addicted sgt. juz skadar nk mlepaskn tensen lpas test/quiz jer..tu pn kalu dorg ajk.
:D