HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Tuesday, June 7, 2011

Paper Project : Another [Part 1]

cam bese, stiap kali cuti sem mesti aku potong kertas. Ya, kertas dan tangan aku memang xleh dipisahkan. xcaye? Setiap semester final exam mesti gune kertas. Ha tu buktinya. hoho~

Kalu da potong kertas, xlaen dan xbukan mestilah aku buat model kertas. Memandangkan cuti semester kali ni sangaaaaat lame, maka aku pun memilih untuk buat model kertas yang menggunakan masa yang lamaaaaa untuk disiapkan. Ni antara yang da siap setakat ni~



Mainan baru ku yang berharga Rm19.90 ~ berbaloi beli ^_^

Kepala! woosh~



Badan beliau. Besau xbesau. xsia2 aku bagi ko makan gam.


Jangan pandang belakang robot.


saje angkat2 nak maen lempar2. xgeli pula beliau~

there will be more upcoming soon~

^_^

Oki: xde life?

8 comments:

nurul syazninabila said...

comel lah pulak tgk benda alah ni coki! hehehe

Choki a.k.a oki! said...

comel ye...tgk ble da siap sume comel lg ke x. huhu~

::diela:: said...

eh tngn ben10 x de??haha.;p

Choki a.k.a oki! said...

ish ko ni..xabes2 tgn ben10. ksian la beliau dipanggil begitu. huhu..tgn die satgi. intenet selow utk upload~ T_T

iN said...

projek kali nih akil x tlg ke..
hihihihih

Choki a.k.a oki! said...

aqil XDIBENARKAN tolong. huhu...tiap kali die msk msti nyorokkn ktas2 sume. tkt die rosakkn T_T

Unknown said...

hahaha..mende tu mcm ko..lalala..

Choki a.k.a oki! said...

aku tau..ko nk ckp ia nmpk bergaya kn kn kn kn?? mmg pn...hohoho~