HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Saturday, September 19, 2009

Ramadan Eid Mubarak: A month of Love?

"Hello sayang..sayang bwt pe tuh?"
"sayang, nape nih sayang??"
"Ok sayang, nnt kte jumpe ek? Bye sayang.."
"Knape ni sayang? sedih ker sayang?"
Bla..bla..bla....

And so..I've fed-up by hearing all those thing..jealous? Sorry..not even close.
Instead of jealous, I prefer "menyampah"..
Why?

I dont know, it's juz soooo annoying. Despiting it's on fasting day..right. Control your passion, will u?? That's what fasting all 'bout.

Actually, bkn tu yg aku nk ctekn kt cni. (mls da nk speaking) Aku cme nk ctekn sdikit sbyk pngalaman aku dbulan Ramadan ni. Ni berdasarkn pemerhatian aku la.

Petang2 akan ade bazar ramadhan,(yes! love it) n mse tu la the sweet couple akan kluar mbeli belah. Huhu..sronok tgk. Nnt nmpk la berpasang-pasangan keluar membeli belah mknn utk juadah berbuka. Kalu sblmm ni dorg jarang kua, ha wktu ni la dorg akn salu kua. silap2 tiap ari kluar. Huhu.

Tp ade kebaikannye jgk..ble roomate kte sndri yg sdg bercinta. Bleh la suruh tapaukn pape mkn. Keh2..(dasar pemalas). x salah kn?? Aslkn ko blikn aku mknn, lantak ko la nk kua meroyan mne pn..hehe. (char kuay teow is the best!!)

Me? nope..I'm not involve in it. huhu..such a lonely guy heh..wlaupn ade la jgk yg mengajak pergi bazar...thx a lot. At least kewujudan aku dirasai (cewah)

Oki: pe motif aku tulis nih??

4 comments:

SyaFiQa RahiM said...

apekahh yg ko cube sampaikan.
hahahaha.

Adlyn Farouk said...

hampeh kau shoki, kau lbey kurg je haha

atiqah rosli said...

tau da spe yg jd mangsa buli ko 2???

Choki a.k.a oki! said...

spe?? spe??
spe lg...tobi la.
hahaha