HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Wednesday, July 21, 2010

Excuse Me??

Sedang ku membaca dan menelaah banner sebaik melepasi pintu kaca didalam bangunan Bank Islam dihadapan Hotel Blue Wave, tiba2 datang seorang wanita:

beliau: Ya encik..
aku: takde pape..saya saje je tengok2..
beliau: ouh..encik bekerja ke student?
aku: err saya student lagi...
beliau: Student? umur encik bape?
aku: erm..21 tahun.

beliau: (sambil mata terbeliak seketika..) 21?! ye ke...?
aku: a'a..saya 21 la..tak caye ke?
beliau: yeke..tapi nampak macam da matured je.....
aku: ...

(perbicaraan selepas ini telah dipotong kerana tidak official)

Beliau pon kembali ke kaunter beliau..dengan keadaan hampa?
Beliau adalah pekerja yang berkhidmat sebagai promoter dekat situ.

ouh2..seriously, apakah yang cuba disampaikan oleh beliau; adakah kerana rupaku tampak kelihatan tua? atau ia disebabkan rambutku yang mid-long, kumisku yang pendek, pemakaianku serta kasut kerjaku yang membuatkan beliau berkata begitu? *sigh*

(dalam masa yang same terasa bangga dan tersindir sebentar. uhu)

Oki: I saw someone look like 'her' while having my lunch in the cafe..except the chubby version. ermm

3 comments:

iN said...

hoho...cian dia...
k.in plak selalu kalau kt mane2..spital ke..mall ke ade org dok survey...mesti dirog igt k.in student...paleng besh ade yg igt sekolah menengah lg...hahahahahhaak...

*awet mude :P *

Choki a.k.a oki! said...

ek..prasan muda la tu. tu bkn awet muda tu, tu xmembesar nmenye.
ekeke~

Kim TaeHA said...

hahaha....bese la 2..kn da msuk dgree nie..xpe la klu ko nmpk tua pon..