HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Sunday, August 7, 2011

Selamat Berpuasa~

ye, aku xde title post yang sangat catchy dan fancy seperti "marhaban ya ramadanul karim ila muslimin wa muslimat fi malizi wa alkharij" yang bermaksud "Selamat datang Ramadan(berpuasa) yang penuh kebaikan kepada muslimin dan muslimah di malaysia dan luar negara"(sila betulkan kalau silap translate) sebab da ramai da gune dan aku lambat sikit nak ucapkan selamat berpuasa. huh...

Dari sebelum terlambat lagi, jadi aku ingin mengucapkan,

Selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di dunia.

(Bayangkan aku letak gambar kat sini, ade gambar masjid, ade tulisan 'ramadan al-karim' dan caption2 yang menarik macam dekat status post kawan2 kat laman sosial korang tu. Sebab aku xreti nak edit gambo~)

Oki: Berusaha mendapatkan ganjaran bonus yang terbuka pada bulan ramadan sahaja.

No comments: