HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Wednesday, December 8, 2010

Pop Up!

Aku kebosanan, dan tiba2 aku dapat idea nak watpe.
Hehe~
Pop up card! Pe tuh? Ala yang macam kad lipat dua tu. pastu biler bukak nanti timbul2 kertas dalam tu. Tanpa berlengah masa lagi, aktiviti membuat pop up card pun bermula~

Baru nak stat. Buat dulu outline bnda yang nak buat (print je. hehe)

Cutting in action!
No, this is not what I mean by cutting in the 'to-do list'.

eh eh Aqil nih..tibe2 je muncul depan pintu. huhu.
tengah seludup barang dari bawah naik ke atas.
cutting process, done.
Next, masa untuk mencantumkannya!

Anda nampak??

TADA!
hohoho~

Mase aku tengah buat benda ni mak aku masuk bilik tengok aku buat.

Beliau: "Buat ape tuh?"
Beta: "takde pe pun...saje je..."
Beliau: "Emm..macam budak2"
(-_-") sabo jela....

Papepun, memang seronok wat benda nih.
Seronok sebab tengok die timbul. Haha.
Ade satu lagi, tapi tak sempat nak buat. Ngantuk
(x_o)

Oki: Nak try bwt tangan mekanikal pulak. ^_^

8 comments:

SyaFiQa RahiM said...

wehhhhhhh sgt kreatif! hahahaha.
tp nampak sgt ko mcm da bosan tatau nk watpe hee.
betul la mak ko kate cam budak2! ;P

btw, aqil comelnye! :D
rajin dia tlg ko.

Adlyn Farouk said...

ehhhhhhh aqil dah besar! and ha'ah mcm budak-budak!

Choki a.k.a oki! said...

capiqa: aha xdela kreatif sgt. just print dr intenet je. nk dptkn konsep die dlu. rajin la sgt aqil 'tolong' aku. huhu.

elyn: 2tahun telah blalu..makin bsa n makin memenatkn. ekeke...bia bdk2, aslkn aku xmbuang mase. huhu

iN said...

abg..adik same je perangai :P

adekah ini aktiviti secret yg tertulis pd to do list no 5 tuh :P

Choki a.k.a oki! said...

huhu...menghabiskn mase lapang la katekn.

eh2 bkn. yg no.5 tu laen. xpnah ttulis dlm mne2 post blog ni. hehe~

Anonymous said...

abg sasa..ni ke yang kau nk tunjuk aku tuh?? ehem2..kau kenal x sape ni agak2..haaa~ ;P

Choki a.k.a oki! said...

tunjuk kt ko?? bilakah? aha...uish ape xknalnye..knal sgt. ekeke

Unknown said...

aqil..comel cam aqilah..hahaha..

*ajar ak nk bt benda tu..plezz*