HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Wednesday, December 1, 2010

Welcome home, December!

Yeah, bulan disember kembali lagi!
tak tahu mengapa, bulan disember ni rasenye bulan paling best bagi aku. Mungkin sebab setiap kali bulan disember adalah CUTI! Haha (padahal cuti da stat lame da) dan musim2 cuti ni la paling sesak kalau nak pegi bercuti dalam Malaysia. Sebab tu la skang ni ramai orang bercuti ke LUAR NEGARA!
Fewit2~
huhu

Tak penah2 lagi seumur idup aku pegi lua negara. Kalu tanye camne bentuk passport tu mesti terkinja2 aku fikir camne la bentuknye. ahakz~ Dalam negara pun tak abeh bercuti lagi. Ade hati nak pegi lua negara. Kalaulah aku diberi peluang pegi lua negara, negara mane yang aku nak pegi? Aku pun tak tau sebab aku tak penah terfikir nak ke luar negara. Tapi rasenye nak pegi Australia kot..sebab? Ade KANGAROO! haha...seriously. Dari kecik aku memang suke kangaroo. Ade skali abah aku pegi Australia, mase aku skola rendah lagi, die rakam video kangaroo. Gembira giler kot aku tengok kangaroo tu. Hahaha~ xD

Tapi walau camne pun, andai diberi peluang, aku memang nak sangat pegi Mekah. Sejak lpas SPM lagi aku da terfikir nak pegi Mekah, cume tak kesampaian la. huhu. takde budget kot. Segan la mintak kat Mak Abah. Hehe. Camne rasenye ye kalu g umrah?? Mengelilingi Kaabah, mencium hajar aswad.. :|

Kepada yang bakal/sedang/telah bercuti tu,

Selamat Bercuti ye rakan2!
;)

Oki: Takde yang nak mengajak ker? hehe~

3 comments:

Adlyn Farouk said...

happy holidays! lerrrr tabung haji itu ditubuhkan ada sebabnya...

Choki a.k.a oki! said...

happy hol...err happy studying there. huhu. oh n take care kat sane. dgr cte cuaca winter kt sane bakal teruk.
ooo tabung haji pn gne utk umrah jgk ek? bru ku tau..

Adlyn Farouk said...

oooohhhhh silap baca, ingat kau nak menunaikan haji :p