HEADER

Current Status:

1. FYP oh FYP~

Tuesday, December 1, 2009

(conteng...conteng...)

Aku 1: Huh? Pe aku bwt kt cni?

Aku 2: Ko ni..gi la crik keje ke pe...ade gk faedahnye..

Aku 1: Bkn aku xnk...tapi...tapi....

Aku 2: Tapi pe?

Aku 1: Antara keje ngn duk umah, baek aku duk umah. Sbb aku kne kemas umah. Stakat keje untuk duit, baek xyah. Baek aku tlg mak aku kemas umah. Lagi berfaedah.

Aku 2: Abg2 ko kn ade...kkk ko....adk ko...?

Aku 1: Adk aku SPM. xbaek kaco die nk study. Abg2 n kkk aku sume keje. Duk umah dorg. Aku jela kt umah jg umah, mak aku, abah aku, aqil, dan sbgnya =)

Aku 2:. . . . . .

Oki: Tanda2 kebosanan...

Note: Minggu lepas jiran aku sebelah umah yg didiami oleh student ni, kne pecah masuk pagi2 waktu subuh. Komputer sume kne angkut. That's make me more scared to go out and leave the house, leaving my mom and Aqil alone....Ya Allah, jauhilah kami dari segala musibah dan bencana...Amin

4 comments:

Adlyn Farouk said...

ALASAN!!!

Unknown said...

mmg anak yg baik...

iN said...

hahaha...
baru nk ckp alasan...
best x cuti2 g kulim :P

Choki a.k.a oki! said...

lyn: ala jeles la tuh aku ade kt umah a.k.a as HOME! hehe

nad: huhu time kaceh =)

k.iN: Aha mnede cuti2..stkt 2ari stu mlm.mlawat epit jer..pstu pusing2 jp.. huhu